STUFF


I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”
-Marilyn Monroe-
BBM versi android
Saturday 19 January 2013, 21:35 | 0 Comments

nama yang sebenarnya adalah CHATFIZ :)... hampir sama dengan fungsi BBM..

tapi dalam versi android la..hehe..jom preview gamba di bawh...




hehehe apemcm?
tak cuba tak tahu..jom!

first of all download file ini.

then copy dan pastekan di sd card smartphone anda.

ikut la kat mane2 pn. kat folder download pun boleh.

DAH?

pastu view file itu di smartphone anda.

tekan file itu dan terinstal lah BBm versi android..

taddaaa.. pandailah godek function dlm tu ek.

BBM pin ak: 0853DE2473(ahaha koya)

sekian.

note : jom exchange pin di facebook.




»